21 Ocak 2020 Salı

Arkadaşlık Mimi

Herkese yeniden merhaba. Mim Günlükleri'ne son hızla devam ediyoruz. Şimdiki gibi güzel ve anlamlı mimler buldukça yanıtlamaya çalışıyorum. Bu mimin de sahibi Kavanozdaki Beyin! Onun da yanıtlarını merak ediyorsanız buradan ulaşabilirsiniz. Bu mimi okuyan herkes yanıtlasın bence.

1) Çevresi geniş biri misindir?
Çevresi geniş birisiyim. Ama o kadar da değil. Daha çok yalnız kalmayı sevenlerdenim. Ama çevrenin de olması hoş bence.

2) Kolay arkadaş edinebilir misin, yakın arkadaş eşiğinden geçmesi için kafanda belli bir olgu var mıdır?
Kolay arkadaşlık kurabilen birisiyim. Kimseyle onunla arkadaş olmam dediğim kişileri yok. Zaten eğer arkadaş olmak istediğiniz birisini çok iyi tanımalısınız. Ben de bu maddeleri gözden geçirerek arkadaşlık ilişkilerini kurarım. Özellikle şu son yıllarda çok dikkatli olunmalı. Çünkü arkadaşını göster, senin kim olduğunu göstereyim diye bir deyimimiz de var. 

3) Arkadaşların seni nasıl tanımlar, taktıkları bir lakap oldu mu?
Arkadaşlarım beni; disiplinli, hırslı, özellikle ruh, enerji getiren, kitap delisi, inek olarak da tanımlıyorlar. Taktıkları lakap da değişebiliyor. Lover, Senorita ya da ismimin tersi olan Meri de diyebiliyorlar. İyi ki varsınız! :)

4) En yakın arkadaşınla ne sıklıkla görüşürsünüz ve buluştuğunuzda neler yapmaktan hoşlanırsınız?
Maalesef ben buluşmaları çok sevmiyorum. Ama buluştuğumuz zamanda birlikte gündemle, kitaplarla ve özellikle antrenman zamanıysa da voleybol hakkında konuşmayı seviyoruz. 

5) Senden farklı siyasi görüşe sahip yakın arkadaşın var mı?
Tabi ki de var. Ama ben arkadaşlık ilişkilerimi seçerken siyasi görüşleri dikkate almıyorum. Çünkü benim için en önemlisi insan olmasıdır. 

6) Daha önce arkadaş olduğun biriyle sevgili oldun mu?
Hiç sevgili işlerine karışmam. Çünkü ilgi odağımın ışık ötesinde. :)

7) Şimdiye dek bir arkadaşın için yaptığın en büyük fedakarlık neydi?
Yapılan daha doğrusu birbirimize karşı yaptığımız fedakarlıkları saymıyoruz. Birimiz birimize ihtiyaç duyduğumuzda her zaman yanında oluyoruz ve bu bize yeterli diye düşünüyorum.

8) Eski okul arkadaşlarınla görüşüyor musun?
Tabi ki de. İlkokul sıralarından beridir tanıdığım ve 10. yılımızı kutladığımız canım arkadaşım Duygu'yu -herkes tanınır, şu voleybolcu kız- Loverm yani Gülsu, Senoritam yani Şevval, çılgın kızım Işıl'la beraber çok güzel zamanlar geçiyorum. İyi ki varsınız ve iyi ki benim arkadaşlarımsınız!

10 yorum:

  1. Fedakarlık kelimesi biraz kendini yok etmeyi çağrıştırıyor sanki.Dengeyi bulup kendimizi yok etmeyelim.
    Samimi cevaplar için teşekkürler İrem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben yorumun için çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Ne içten yazmışsın ve ne güzel dostluklar maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. ayy 3 ve 8 e bayıldıım. işte tam seeeen hihihi :)

    YanıtlaSil
  4. cevaplarına bayıldııım seni kısa süredir tanıyorum ama cevaplarını az çok tahmin edebilmişim hepsini samimi şekilde yanıtlamışsıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim. Çok sevindim. :)

      Sil
  5. Eski yıllardaki arkadaşlıkları devam ettirebilmen gerçekten harika. Keşke ben de o yönden şanslı olabilseydim. Bunun haricinde samimi mim olmuş, cevapları keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun ve iltifatın için çok teşekkür ederim. :)

      Sil

Tüm telif hakları Konumuz Kitap web sayfasına aittir. İzinsiz hiçbir şey kopyalanamaz, yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.