1 Şubat 2019 Cuma

Yalnız Bir Evin Kahkahası | Ann Leary

Her ev, sahibinin hikayesini anlatır. Çocukluğundan beri küçük bir kasabada yaşayan Hildy Good, kasaba sakinleriyle ilgili her şeyi bilmesiyle ünlüdür. Ayrıca yetenekleri sadece bununla da sınırlı değildir. O başarılı bir emlakçı, bir anne ve büyükannedir. Üstelik her günü ayrı bir heyecan fırtınasıyla geçer. Ancak kızları çok içtiğini söyleyerek onu rehabilitasyona yolladığından beri geceleri kendini biraz yalnız hisseder. Neyse ki artık içkiyi bırakmıştır... Yani neredeyse. 

Kendisini yalnız ve boş yere cezalandırılmış gibi hisseden Hildy, kasabaya yeni taşınan zengin Rebecca McAllister'la arkadaş olur ve onun sayesinde yeniden hayatın bir bir parçası olduğunu hissetmeye başlar. Bu ikili, biraz dedikodu yaparak, biraz da içerek kaygılarını unutmaya çalışır. Tabii bu, aralarındaki sırlardan sadece bir tanesidir, diğeri ise tüm kasabayı ve bazı insanların hayatlarını altüst edecek kadar büyüktür. Eğer bu kitabı okuduysanız yorumlarınızı bekliyorum, iyi okumalar...


8 yorum:

  1. Etkiliyici kapak yazısı kitap içini merak ettirdi bana

    YanıtlaSil
  2. heey güzele benziyooo. bi de mimledim senüüüü :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel ve merak uyandırıcı bir tanıtım olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. okumadım ama ilgimi çekti ve not aldım.

    YanıtlaSil

Tüm telif hakları Konumuz Kitap web sayfasına aittir. İzinsiz hiçbir şey kopyalanamaz, yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.